Harwester ProfiPro

Profi 50

 Profi 50 to cichy „Mały Gigant” zaprojektowany do pracy w trzebieży i na zrębach. Jego ergonomiczna i komfortowa kabina pozwala operatorowi na pracę w warunkach luksusu, świetnej widoczności we wszystkich kierunkach, a co najważniejsze w spokojnym i cichym środowisku pracy.

Poznaj Profi 50. Ten model pod względem nowoczesnej techniki nie daje szans konkurencji. Jest wyjątkowo stabilny dzięki optymalnemu rozkładowi masy, ekonomiczny, szybki i wszechstronny.

Profi 50 jest innowacyjny na globalną skalę dzięki zastosowaniu technologii PMC w sterowaniu wszystkimi funkcjami maszyny i możliwości zdalnej diagnostyki awarii przez serwis w fabryce.
Nasz harvester zaskoczy cię ilością innowacyjnych rozwiązań jakimi dysponuje. Nieważne gdzie na świecie znajdzie się twoja maszyna, nasz serwis zdalnie pokieruje i zdiagnozuje ewentualną usterkę.

Profi 50 jest maksymalnie prosty w obsłudze, wiemy, że wolisz pracować a nie martwić się o czynności serwisowe.

Cena: Prosimy o kontakt telefoniczny

Engine

Silnik Sisu Diesel 49 CWA, 4 cylindry
Air intake turbo-charged, air / air intercooling
Cylinder displacement 4.9 litra
Moc 120 kW / 2,200 rpm
Moment obrotowy 700 Nm / 1,500 rpm
Pojemność zbiornika paliwa 267 l
Zużycie paliwa 7–10 l/h

Przekładnia

Electronically-controlled, hydrostatic

Typ napędu 6-wheel drive
Napędy pompy 2 x 89cm³
Silniki tłokowe promieniowe Rexroth MCR 05
Silniki wózka (bogie) 680 cm³ (2 pcs)
Tylne silniki 470 cm³ (2 pcs)
Trakcja 135 kN

Prędkość

The driving speed is controlled with a stepless pedal:
Slow range: 0–5.3 km/h
Fast range: 0-12 km/h

Wymiary

Masa

starting from 12,500 kg (when equipped for work), 14,800 kg (with liquid-filled tyres)

Długość 6,450 mm
Szerokość 2,650 mm (2,400 to 2,850 mm, depending on tyres)
Wysokość cab 3,550 mm
Prześwit 620 mm
Rozstaw osi 3,400 mm
Przednie koła 600/22.5 or 700/22.5
Tyle koła 600/26.5 or 700/26.5

Sterowanie

Sterowanie hydrauliczne ramy.
Sterowane dźwignią.

Kąt skrętu +/- 52°
Promień skrętu od zewnętrznej krawędzi opony 5.5 m

Hamulce

The hydrostatic transmission acts as a service brake for all wheels. Negative plate-compressor brakes operate as work and service brakes for all traction motors.

Konstrukcja ramy

Box-type steel frame, the pitman arm is situated between the front and rear frames, and the horizontal joint is a round bearing. The crane’s chassis tilts in the direction of travel.

Kabina

The cab is mounted on the front frame and has acoustic and thermal insulation with an automatic heating and air conditioning system. The cab’s noise level is between 51-70 decibels.

Elektryka

Napięcie 24 VDC
Akumulatory 2x140 Ah
Generator 100 A

Żuraw

Kąt skrętu 240°
Logmer (modele) 10-90, 10-10 and 10-11
Zasięg 9.2–11.2 metres depending on the model
lub
Kesla (modele) 1395H and 13105H
Zasięg 9.5–10.5 metres depending on the model

Hydraulika

Load-detecting hydraulic system.
Standardowo w zestawie Pump Rexroth A 11 VLO 190 EP 2S
Ciśninie 220 bar
Przepływ (maks) 483 l/min. / 2,500 rpm
Pojemność układu hydraulicznego 350 l
Pojemność zbiornika hydraulicznego 150 l

Głowica

AFM, Kesla, Keto, LogMax, SP, Waratah or other manufacturer according to customer specification.

Urządzenie pomiarowe

Motomit PC or Motomit IT

Wyposażenie standardowe

Automatic heating / air conditioning device
Dry powder extinguisher (2 pcs)
Stereo radio / CD player

Wyposażenie opcjonalne

  • Osłony przeciwsłoneczne kabiny
  • Apteczka
  • reflektory ksenonowe
  • system spryskiwania pni
  • łańcuchy kół
  • klupa do kalibracji
  • lodówka elektryczna
  • Ogrzewanie postojowe, Webasto
  • Centralne smarowanie żurawia
  • System nawigacyjny
  • kompresor powietrza
  • kamera cofania
  • Wycieraczka z dłuższym piórem (1200 mm)
  • lemiesz przedni do pracy w stromym terenie
  • Opony wypełnione cieczą
  • System Gaśniczy
  • Elektryczna pompa próżniowa
  • Elektryczna pompa napełniania oleju hydraulicznego
  • Elektryczna pompa tankowania paliwa
  • akcesoryjne rolki głowicy
  • elektroniczny transfer danych
  • znakowanie drewna kolorem
  • Opony z serii 700